Här är tävlingen:)




Kommentarer
Postat av: Hannah

jag tycker helt klart att jag och mina vänner ska vinna. vi har nyss fått barn/är gravid och känner oss inte snygga för fem öre. en modellkväll enbart för oss skulle sitta fint. kanske vi får inspiration till att börja klä oss snyggt och kamma håret igen.

Tack

2011-08-26 @ 09:53:21
Postat av: J

Jag och mina vänner ska börja vårat sista år på gymnasiet tillsammans, och under sista året går tankarna om att flytta till olika städer eller till och med olika länder efter studenten. Vilket innebär att det här är kanske sista året vi träffas på väldigt länge. Därför vill jag ha något som visar hur vackra vi är tillsammans både på insidan och utsidan, och tacka för dom har gjort mig till den jag är!

2011-08-26 @ 11:18:20
URL: http://jenniferjeffbergqvist.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vi är några tjejer ifrån Hoting som nyss fått barn, det skulle vara kul att få rå om oss själva och varandra en kväll, utan barn och karlar ;)



2011-08-29 @ 11:21:37
URL: http://jazzup.blogg.se/
Postat av: Madelene Wahlström

Jag vill att min mamma ska vinna! Hon är världens bästa och förtjänar att få ha en rolig och minnesvärd kväll hos er! Hon skulle nog tycka det var toppen att få ta med sina närmaste vänner för en helkväll med makeup och fotografering!

2011-08-29 @ 18:08:30
URL: http://madelenesord.blogg.se/
Postat av: Nina Ljungberg

Nu är det dags, nu tar vi en chans.

Att få uppleva en kväll i glamour & i glans.

Vi som sällan visar våra behag, skulle tycka det var kul att vá snygg för en dag.

Att dölja en rynka & skavank här och där, känns lyxigt då vi inte en foundation bär.

Att stå bakom kameran och må som en stjärna, det låter kanon, det gör vi så gärna.

Så nu är det bara att hoppas på tur, att kanske få vinna en skönhetskur.

2011-09-01 @ 08:06:28
Postat av: Anna

Jag vill vinna så att jag kan övverraska mina 2 döttrar och min mamma med en fotografering som blir proffsig så att man förhoppningsvis törs vara med på ett foto sen man blivit fixad ;)

Vore otroligt kul att få en bild på 3 generationer. Känns som man skulle behöva få en uppfräschning eftersom man går hemma hela dagarna och är sjukskriven sen en lång tid... Men mest som uppmuntran till min mamma och mina döttrar som tack för att dom är mitt stöd i livet och jag älskar dom mest <3

2011-09-02 @ 11:53:39
Postat av: Camilla

Efter 5 hårda år av slit, två barn, företag = ingen semester.

Så vore det otroligt skönt att bara få vara fin en kväll och umgås med vänner, skulle känna mig som askungen på bal.

Mina vänner skulle nog bli glada över att få träffa mig.

Har alltid haft en dröm om att bli modell men tyvärr är nog den tiden förbi, eller?

2011-09-02 @ 11:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0