Äntligen en fotograf i strömsund!

Nu har strömsund varit utan fotostudio länge nog.
Så därför kommer vi öppna Fotografen - en del av visitkort.

Våran studio kommer att vara mitt inne på strömsunds centrum.
Och där kommer vi fota ateljébilder på babysar,syskon
familjer, djur mm :)

Just nu är den under uppbyggnad, kommer börja målas nu i veckan!
Samma sak med bloggen, under uppbyggnad!

Sen ska det in med massa fotoprylar, och in med fotograferna såklart.
Johnna & Marlene heter vi och vi ser framemot att få fota en massa!

Snart kommer vi välkomna er in till nya fotografen i strömsund :)




Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej, mitt namn är Lovisa och jag är också från strömsund! Jag älskar att fotografera och tycker att det är super bra att ni har öppnat en fotostudio, ni får höra av er om ni vill ha hjälp med någonting! Kika gärna in på min blogg. :D

2011-02-13 @ 14:46:33
URL: http://lovisasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0